OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala

  • masa pelepasan:2024-01-11 08:17:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:132
  • Penerangan pantas:

    Ondo,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis k

Kandungan artikel

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Oil leakage of cast iron parts

OndoSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama,OndoPenukaran pengubah distribusi, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

KetaLepaskan skru inti

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,OndoKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasa, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Penukar jenis kering


OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,OndoPelbagai pengubah, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

berapa banyakPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Penyesuaian SkemaKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Perubah telinga pemeriksaan

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

OndoMaklumat produk lain
  • Bandar BaotouBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAKesan penyerapan tenaga gelombang

    Bandar BaotouBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAKesan penyerapan tenaga gelombang

  • GreensboroPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikOperasi industri yang stabil

    GreensboroPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikOperasi industri yang stabil

  • GreensboroJembatan naik tinggicara memilih

    GreensboroJembatan naik tinggicara memilih

  • Maesterpelayar dockBagaimana dengannya

    Maesterpelayar dockBagaimana dengannya

  • MaesterPlatform penangkapan hidraulik traktifMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

    MaesterPlatform penangkapan hidraulik traktifMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

  • MaesterLift hidraulik menegakBagaimana ia disimpan

    MaesterLift hidraulik menegakBagaimana ia disimpan

  • XuchangBerapa banyak pengubah kotak 50 KVAKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    XuchangBerapa banyak pengubah kotak 50 KVAKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • OsnablucPlatform angkat hidraulik bergerakMemperkukuhkan perlindungan diri

    OsnablucPlatform angkat hidraulik bergerakMemperkukuhkan perlindungan diri

  • segera:Peringatan: Maklumat OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala memberi anda OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala oleh syarikat kami, perkhidmatan OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala. OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OndoNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakTrend pengembangan skala, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!