Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • masa pelepasan:2024-03-21 21:10:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:469
  • Penerangan pantas:

    Ondo,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuen

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

OndoMelangkah proses pengubah jenis kering?

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

NabkKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,OndoPengubah kuasa 2000 KVA, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

OK atau tidak?Segel kebocoran minyak

Dry type transformer factory

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Development CurriculumKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka,OndoPengubah penutup minyak 20 kV, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

OndoApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak,OndoPemulihan pengubah distribusi, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

OndoMaklumat produk lain
  • Bandar FuzhouBerapa banyak pengubah kotak 630Analisis jalan pembangunan industri semasa

    Bandar FuzhouBerapa banyak pengubah kotak 630Analisis jalan pembangunan industri semasa

  • PaksPlatform angkat hidraulik besarSorotan dan jangkaan pasaran

    PaksPlatform angkat hidraulik besarSorotan dan jangkaan pasaran

  • PaksJembatan penerbangan teleskopikPeranan kekuatan mekanikal

    PaksJembatan penerbangan teleskopikPeranan kekuatan mekanikal

  • Yuanbao MouytainBridge boarding forklift bergerakStatus semasa dalam beberapa tahun kebelakangan ini

    Yuanbao MouytainBridge boarding forklift bergerakStatus semasa dalam beberapa tahun kebelakangan ini

  • Yuanbao MouytainPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiPengumpulan inventori barang jadi

    Yuanbao MouytainPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiPengumpulan inventori barang jadi

  • Yuanbao MouytainLift mini rumah Lift rumah kecilSkala keseluruhan lebih besar

    Yuanbao MouytainLift mini rumah Lift rumah kecilSkala keseluruhan lebih besar

  • GuiyangBerapa banyak pengubah kotak EropahTiga standard klasifikasi biasa

    GuiyangBerapa banyak pengubah kotak EropahTiga standard klasifikasi biasa

  • DelachtenPlatform angkat hidraulik besarAdakah anda tahu peranan khusus

    DelachtenPlatform angkat hidraulik besarAdakah anda tahu peranan khusus

  • segera:Peringatan: Maklumat Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan memberi anda Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan oleh syarikat kami, perkhidmatan Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan. Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Ondo10kV box type power transformerBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!